Eindelijk in India - Reisverslag uit New Delhi, India van Marloes Berkers - WaarBenJij.nu Eindelijk in India - Reisverslag uit New Delhi, India van Marloes Berkers - WaarBenJij.nu

Eindelijk in India

Blijf op de hoogte en volg Marloes

22 Augustus 2014 | India, New Delhi

Na afscheid te hebben genomen van mama, papa, Lotte en Sander was het dan echt zover. Eerst het vliegtuig naar Helsinki en vervolgens naar New Delhi. Eenmaal aangekomen in New Delhi was het 33 graden en moest ik op zoek naar een taxi. Natuurlijk waren er genoeg taxi's die mij wel naar mijn hostel wilden brengen. We hadden een mooie prijs afgesproken, ik stapte in de taxi en ze hadden beloofd nergens te stoppen en me meteen naar het hostel te brengen. Een stukje van het vliegveld vandaan moest ik van auto wisselen, want deze taxi was toch al besteld...foutje? Waarna ik in een busje werd gezet zonder vieringen, waardoor de tocht erg hobbelig werd. Dit is echter natuurlijk wel meteen de echte beleving van India. Ik heb al bizarre en schokkende dingen gezien op deze route. Het hostel is erg luxe met zelfs een gewoon toilet, dus dat is nu nog een mooie tussenweg om aan dit land te gaan wennen.

Ik ga proberen regelmatig een update te doen via deze blog. Maar nu weten jullie in ieder geval dat ik veilig ben geland en in mijn hostel ben aangekomen!

Xxx

  • 22 Augustus 2014 - 07:36

    Renate :

    Heel veel plezier lieve Marloes!!

  • 22 Augustus 2014 - 09:04

    Astrid:

    Jaaa goed om te lezen dat je goed aangekomen bent :-)! Ik ben benieuwd naar de verhalen die komen gaan! Dikke knuffel!

  • 22 Augustus 2014 - 09:39

    Inge:

    Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Ook ik ben benieuwd naar je vervolgverhalen :).

    Geniet nog even van de luxe :p.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India en Nepal

Backpacken in India en Nepal

Recente Reisverslagen:

27 November 2014

Nepal!

02 Oktober 2014

manali, kasol en dharamsala

03 September 2014

Delhi, Srinagar en Leh

22 Augustus 2014

Eindelijk in India
Marloes

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 2458

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 20 Januari 2015

India en Nepal

Landen bezocht: